2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Öğrenci Oryantasyon Programı, Fakültemiz Dekanı Sayın Prof. Dr. Kahraman GÜNGÖR'ün yeni öğrencilerimize Fakültemize Hoşgeldiniz sunumu ile gerçekleştirilmiştir. Aramıza hoş geldiniz sevgili meslektaşlarım diyerek sunumuna başlayan Dekanımız Prof. Dr. Kahraman GÜNGÖR fakültemizi tercih eden öğrencilerimize teşekkür ederek, fakültemiz tarihçesi, misyon ve vizyonundan bahsetmiştir. Daha sonra fakülte yönetimi, ana bilim dalları ve eğitim öğretim sistemini tanıtan Dekanımız, tüm akademik ve idari personelin dört gözle yeni öğrencilerimizi beklediğini ifade etmiştir. Yönetim olarak her zaman şeffaf olduklarını ve kapılarının her zaman açık olduğunu belirterek sunumunu tamamlamıştır.
Program soru-cevap bölümünün ardından sona erdi.
Programı İzlemek İçin Lütfen Tıklayınız.
🌍🎓 Uluslararası Akademik Deneyimler | Yurt Dışı Deneyim Paylaşımı Etkinliği Gerçekleştirildi
🏛️ Anıtkabir Ziyareti | Fakültemiz Mezunlarıyla Ata’nın Huzurunda
🎓Fakültemizde Mezuniyette 25. Yıl Etkinlikleri” Gerçekleştirildi
💡 🦷 Fakültemizde “Dijital Dönüşüm Çağında Diş Hekimliğinde Yapay Zeka” Konulu Seminer Düzenlendi
🩺 Hemşireler Günü Fakültemizde Düzenlenen Programla Kutlandı
Eğitici Gelişimi / Eğitim Seminerleri Fakültemizde Gerçekleştirildi
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.