Fakültemizin kamu, iş dünyası ve diğer paydaşları ile ilişkilerini geliştirmek ve paydaşların kalite geliştirme süreçlerine dahil edilmesini sağlamak amacıyla, "Yükseköğretim Kurumlarında Danışma Kurulu Oluşturulmasına İlişkin Yönetmelik" hükümleri çerçevesinde oluşturulan Birim Danışma Kurulu üyeleri ile 2. toplantımız 29.12.2022 tarihinde gerçekleştirilmiştir.
Anılan toplantıya, Dekanımız Prof. Dr. Kahraman GÜNGÖR, Dekan Yardımcımız Doç. Dr. Merve ÇAKIRBAY TANIŞ, Fakülte Sekreterimiz Savaş AKYIL, Danışma Kurulu Üyelerimiz Türk Diş Hekimleri Birliği Yönetim Kurulu Üyesi Prof. Dr. Murat AKKAYA, Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Ağız ve Diş Sağlığı Daire Başkanı Doç. Dr. Emre KORKUT, Ankara Diş Hekimleri Odası Başkanı Dt. Serkan ER katılmışlardır.
Toplantıda, mezun öğrencilere mezun olduktan sonra meslek hayatlarında hukuki sorumlulukları, hasta ve meslektaşlarına karşı sorumlulukları gibi konularda ve son sınıf öğrencilerine Diş Hekimliğinde Uzmanlık tercihleri hakkında kariyer planlama günlerinin gerçekleştirilmesi görüşülmüştür.
Birim Danışma Kurulu Üyelerinin dilek ve temennilerin ardından toplantı sona ermiştir.
🌍🎓 Uluslararası Akademik Deneyimler | Yurt Dışı Deneyim Paylaşımı Etkinliği Gerçekleştirildi
🏛️ Anıtkabir Ziyareti | Fakültemiz Mezunlarıyla Ata’nın Huzurunda
🎓Fakültemizde Mezuniyette 25. Yıl Etkinlikleri” Gerçekleştirildi
💡 🦷 Fakültemizde “Dijital Dönüşüm Çağında Diş Hekimliğinde Yapay Zeka” Konulu Seminer Düzenlendi
🩺 Hemşireler Günü Fakültemizde Düzenlenen Programla Kutlandı
Eğitici Gelişimi / Eğitim Seminerleri Fakültemizde Gerçekleştirildi
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.