Üniversitemiz Araştırma Geliştirme Kurum Koordinatörlüğü ile Sosyal İşler ve Toplumsal Katkı Koordinatörlüğü iş birliğinde TÜBİTAK’ın destekleriyle düzenlenen, “1. Gazi Öğrenci Projeleri Kongresi ve Bilim Şenliği” geniş bir katılım ile gerçekleştirildi.
Rektörlük Mimar Kemaleddin Salonu’nda yapılan programa Rektörümüz Prof. Dr. Musa YILDIZ, TÜBİTAK Başkanı Prof. Dr. Hasan MANDAL, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ramazan BAYINDIR, Araştırma Geliştirme Kurum Koordinatörü Prof. Dr. Gonca ÇAKMAK, Sosyal İşler ve Toplumsal Katkı Kurum Koordinatörü Prof. Dr. Selami CANDAN, rektör danışmanları, dekanlar, müdürler, akademisyenler, konuklar ve öğrenciler katıldı.
Dekanımız Prof. Dr. Kahraman GÜNGÖR, Dekan Yardımcılarımız Doç. Dr. Gülsün AKAY ve Doç. Dr. Gamze METİN GÜRSOY, TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı kapsamında yürütülen proje danışmanı ve Fakültemiz Temel Bilimler Bölümü Tıbbi Mikrobiyoloji Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Aysel UĞUR, proje araştırmacıları 4. sınıf öğrencilerimizden Samet Can ÇETİN ve Sedanur KURUFİK ile Moderatör olarak Periodontoloji Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Sühan GÜRBÜZ katılmışlardır.
🌍🎓 Uluslararası Akademik Deneyimler | Yurt Dışı Deneyim Paylaşımı Etkinliği Gerçekleştirildi
🏛️ Anıtkabir Ziyareti | Fakültemiz Mezunlarıyla Ata’nın Huzurunda
🎓Fakültemizde Mezuniyette 25. Yıl Etkinlikleri” Gerçekleştirildi
💡 🦷 Fakültemizde “Dijital Dönüşüm Çağında Diş Hekimliğinde Yapay Zeka” Konulu Seminer Düzenlendi
🩺 Hemşireler Günü Fakültemizde Düzenlenen Programla Kutlandı
Eğitici Gelişimi / Eğitim Seminerleri Fakültemizde Gerçekleştirildi
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.