Fakültemiz öğretim üyelerine yönelik olarak sağlık eğitiminde ölçme ve değerlendirme, pratik ve yazılı sınav yöntemlerinin örneklendirilmesi ve geliştirilmesi amacıyla Eğitici Gelişimi/Eğitim Seminerleri gerçekleştirilmiştir.
İlgili seminere Fakültemiz Dekanı Prof. Dr. Kahraman GÜNGÖR, Dekan Yardımcılarımız Doç. Dr. Gülsün AKAY, Doç. Dr. Gamze METİN GÜRSOY ve öğretim üyelerimiz katılım sağlamışlardır. İki oturum şeklinde yapılan seminerde ilk oturumda Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. İsmail KARAKAYA "Sağlık Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları" konulu seminerini gerçekleştirmiştir. İkinci oturumda ise Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri, Tıp Eğitimi ve Bilişimi Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Işıl İrem BUDAKOĞLU "Klinik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme/Yapılandırılmış Klinik ve Pratik Sınavlar" ve Doç. Dr. Özlem COŞKUN "Yazılı Sınavlar" konulu seminerlerini gerçekleştirmişlerdir.
🌍🎓 Uluslararası Akademik Deneyimler | Yurt Dışı Deneyim Paylaşımı Etkinliği Gerçekleştirildi
🏛️ Anıtkabir Ziyareti | Fakültemiz Mezunlarıyla Ata’nın Huzurunda
🎓Fakültemizde Mezuniyette 25. Yıl Etkinlikleri” Gerçekleştirildi
💡 🦷 Fakültemizde “Dijital Dönüşüm Çağında Diş Hekimliğinde Yapay Zeka” Konulu Seminer Düzenlendi
🩺 Hemşireler Günü Fakültemizde Düzenlenen Programla Kutlandı
Eğitici Gelişimi / Eğitim Seminerleri Fakültemizde Gerçekleştirildi
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.