Fakültemiz, Üniversitemizin 2024 Kalite Ödülleri kapsamında "Toplumsal Katkı" kategorisinde büyük bir başarıya imza atarak Engelli Kliniği ve Gazi Üniversitesi Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi Gazi Hastanesi Ameliyathane Protokolü” ile ödüle layık görüldü.
Toplumun her kesimine eşit ve erişilebilir sağlık hizmeti sunma hedefiyle hayata geçirilen Engelsiz Klinik, engelli bireylerin ağız ve diş sağlığı hizmetlerinden faydalanmalarını kolaylaştırmayı amaçlıyor. Fakültemiz Engelsiz Klinik ile sadece fiziksel engelleri aşmayı değil, aynı zamanda hizmet kalitesini yükselterek sağlık hizmetlerinde örnek bir model oluşturmayı da hedeflemektedir.
Fakültemiz Dekanı Prof. Dr. Kahraman GÜNGÖR, ödülle ilgili yaptığı açıklamada şu sözlere yer verdi:
"Engelsiz Klinik projemizle, sağlık hizmetine erişimde eşitlik ilkesi doğrultusunda önemli bir adım attık. Bu ödül, sadece fakültemizin değil, aynı zamanda üniversitemizin topluma olan sorumluluğunu ve katkısını da yansıtmaktadır. Emeği geçen tüm ekip arkadaşlarımıza ve paydaşlarımıza teşekkür ederim."
2024 Kalite Ödülleri’nde, toplumsal katkı kategorisinde ödüle layık görülmek, Fakültemizin sağlık hizmetlerindeki lider rolünü bir kez daha ortaya koymuştur.
Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi olarak, toplumsal fayda sağlayan projeleri desteklemeye ve yaygınlaştırmaya devam edeceğiz. Engelsiz Klinik, yalnızca bir başarı hikâyesi değil, aynı zamanda sürdürülebilir bir toplumsal sorumluluk projesi olma özelliği taşımaktadır.
🌍🎓 Uluslararası Akademik Deneyimler | Yurt Dışı Deneyim Paylaşımı Etkinliği Gerçekleştirildi
🏛️ Anıtkabir Ziyareti | Fakültemiz Mezunlarıyla Ata’nın Huzurunda
🎓Fakültemizde Mezuniyette 25. Yıl Etkinlikleri” Gerçekleştirildi
💡 🦷 Fakültemizde “Dijital Dönüşüm Çağında Diş Hekimliğinde Yapay Zeka” Konulu Seminer Düzenlendi
🩺 Hemşireler Günü Fakültemizde Düzenlenen Programla Kutlandı
Eğitici Gelişimi / Eğitim Seminerleri Fakültemizde Gerçekleştirildi
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.