Fakültemizde 12 Mayıs Hemşireler Günü’nü anlamlı bir etkinlikle kutlandı. Fakültemiz Prof. Dr. Mehmet Şakir AKÇA Konferans Salonunda düzenlenen programda, hemşirelerin sağlık hizmetlerine katkıları vurgulandı ve onların özverili çalışmaları takdirle anıldı.
Etkinlik kapsamında fakültede 15 yıl ve üzeri süreyle görev yapan hemşirelere sertifika takdimi gerçekleştirildi. Bu özel an, mesleğe uzun yıllar emek vermiş sağlık çalışanları için gurur verici bir ödül niteliği taşıdı. Katılımcılar, sağlık hizmetlerinde hemşirelerin kritik rolüne dikkat çeken konuşmalar ve teşekkür mesajlarıyla duygu dolu anlar yaşadı.
Fakülte yönetimi, hemşirelerin mesleki gelişimini destekleyen etkinliklerin devam edeceğini belirterek, özverili çalışmaları için tüm hemşirelere teşekkür etti.
🌍🎓 Uluslararası Akademik Deneyimler | Yurt Dışı Deneyim Paylaşımı Etkinliği Gerçekleştirildi
🏛️ Anıtkabir Ziyareti | Fakültemiz Mezunlarıyla Ata’nın Huzurunda
🎓Fakültemizde Mezuniyette 25. Yıl Etkinlikleri” Gerçekleştirildi
💡 🦷 Fakültemizde “Dijital Dönüşüm Çağında Diş Hekimliğinde Yapay Zeka” Konulu Seminer Düzenlendi
🩺 Hemşireler Günü Fakültemizde Düzenlenen Programla Kutlandı
Eğitici Gelişimi / Eğitim Seminerleri Fakültemizde Gerçekleştirildi
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.