Fakültemiz, akademik gelişimi destekleyen Eğitici Gelişimi/Eğitim Seminerleri II kapsamında önemli bir etkinliğe ev sahipliği yaptı. 14 Mayıs 2025 tarihinde gerçekleşen seminerde, Prof. Dr. Dilara BAKAN KALAYCIOĞLU, sağlık eğitiminde ölçme ve değerlendirme konusunu ele aldı.
Prof. Dr. Mehmet Şakir Akça Konferans Salonu’nda düzenlenen etkinlikte, eğitimde ölçme ve değerlendirme süreçlerinin sağlık alanındaki uygulamaları detaylı şekilde incelendi. Katılımcılar, eğitimde kullanılan değerlendirme yöntemleri ve ölçme araçlarının etkinliği üzerine kapsamlı bilgiler edindi.
Seminer, akademisyenler tarafından yoğun ilgi gördü. Etkinlik sonunda katılımcılar, konuya dair sorularını yönelterek interaktif bir tartışma ortamı oluşturdu. Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi, akademik gelişimi destekleyen bu tür etkinliklerle eğitim kalitesini artırmayı hedeflemeye devam ediyor.
🌍🎓 Uluslararası Akademik Deneyimler | Yurt Dışı Deneyim Paylaşımı Etkinliği Gerçekleştirildi
🏛️ Anıtkabir Ziyareti | Fakültemiz Mezunlarıyla Ata’nın Huzurunda
🎓Fakültemizde Mezuniyette 25. Yıl Etkinlikleri” Gerçekleştirildi
💡 🦷 Fakültemizde “Dijital Dönüşüm Çağında Diş Hekimliğinde Yapay Zeka” Konulu Seminer Düzenlendi
🩺 Hemşireler Günü Fakültemizde Düzenlenen Programla Kutlandı
Eğitici Gelişimi / Eğitim Seminerleri Fakültemizde Gerçekleştirildi
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.