Fakültemiz 2024- 2025 Eğitim Öğretim Yılı mezun adayları, Dekanımız Prof. Dr. Kahraman GÜNGÖR, Dekan Yardımcılarımız Doç. Dr. Gülsün AKAY, Doç. Dr. Gamze METİN, Fakülte Sekreterimiz Cüneyt KILIÇ ve öğretim üyeleri eşliğinde Anıtkabir’i ziyaret ederek Cumhuriyet’in kurucusu Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ü saygıyla anmıştır.
Ziyaret kapsamında, öğrenciler ve fakülte yöneticileri Atatürk’ün mozolesine çelenk bırakmış, ardından saygı duruşunda bulunmuşlardır. Misak-ı Millî Kulesi’nde Anıtkabir Özel Defteri’ni imzalayan Dekanımız Prof. Dr. Kahraman GÜNGÖR, "Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi olarak Atatürk ilke ve inkılaplarını yaşatmaya ve bu bilinçle hekimler yetiştirmeye devam ediyoruz, Ne Mutlu Türküm” diyerek sözlerini sonlandırdı.
🌍🎓 Uluslararası Akademik Deneyimler | Yurt Dışı Deneyim Paylaşımı Etkinliği Gerçekleştirildi
🏛️ Anıtkabir Ziyareti | Fakültemiz Mezunlarıyla Ata’nın Huzurunda
🎓Fakültemizde Mezuniyette 25. Yıl Etkinlikleri” Gerçekleştirildi
💡 🦷 Fakültemizde “Dijital Dönüşüm Çağında Diş Hekimliğinde Yapay Zeka” Konulu Seminer Düzenlendi
🩺 Hemşireler Günü Fakültemizde Düzenlenen Programla Kutlandı
Eğitici Gelişimi / Eğitim Seminerleri Fakültemizde Gerçekleştirildi
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.