Gazi Üniversitesi ile Nahçıvan Devlet Üniversitesi arasında imzalanan akademik iş birliği protokolü kapsamında, Nahçıvan Devlet Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi’nden gelen 15 öğrenci, 07–17 Temmuz 2025 tarihleri arasında Fakültemiz bünyesindeki Anabilim Dalı Başkanlıklarına bağlı kliniklerde gözlemci öğrenci olarak bulunmuştur.
Program süresince öğrenciler, klinik uygulamaları yerinde gözlemleyerek mesleki bilgi ve görgülerini artırma fırsatı bulmuş; akademik ortamda deneyim kazanarak iki üniversite arasındaki bilimsel etkileşimi güçlendirmiştir.
18 Temmuz 2025 tarihinde, Fakültemiz Dekanı Prof. Dr. Kahraman GÜNGÖR, Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Gülsün AKAY, Nahçıvan Devlet Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Şefika SÜLEYMANOVA, Program Koordinatörü PhD Rauf JAFAROV ve Zaur HUSEYNOV’un katılımıyla, gözlemci öğrencilere yönelik belge takdim töreni düzenlenmiştir.
Törende, öğrencilerin program süresince gösterdikleri ilgi ve gayret takdirle karşılanmış; iki kurum arasındaki akademik iş birliğinin gelecekte daha da güçlenerek devam edeceği vurgulanmıştır.
🌍🎓 Uluslararası Akademik Deneyimler | Yurt Dışı Deneyim Paylaşımı Etkinliği Gerçekleştirildi
🏛️ Anıtkabir Ziyareti | Fakültemiz Mezunlarıyla Ata’nın Huzurunda
🎓Fakültemizde Mezuniyette 25. Yıl Etkinlikleri” Gerçekleştirildi
💡 🦷 Fakültemizde “Dijital Dönüşüm Çağında Diş Hekimliğinde Yapay Zeka” Konulu Seminer Düzenlendi
🩺 Hemşireler Günü Fakültemizde Düzenlenen Programla Kutlandı
Eğitici Gelişimi / Eğitim Seminerleri Fakültemizde Gerçekleştirildi
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.