Fakültemize 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılında yeni kayıt yaptıran 1. sınıf öğrencilerimize yönelik uyum eğitimi programı, 22 Eylül 2025 tarihinde fakültemiz Prof. Dr. Mehmet Şakir Akça Konferans Salonunda gerçekleştirildi.
Programa Dekanımız Prof. Dr. Kahraman GÜNGÖR, Dekan Yardımcılarımız Doç. Dr. Gülsün AKAY ve Doç. Dr. Gamze METİN, Öz Değerlendirme Komitesi Başkanı Prof. Dr. Fatma Deniz UZUNER, Fakülte Sekreterimiz Cüneyt KILIÇ, Öğrenci Toplulukları Başkanları, Öğrenci İşleri Birimi personelleri ve 1. sınıf öğrencilerimiz katılım sağladı.
Dekan Yardımcımız Doç. Dr. Gülsün AKAY’ın moderatörlüğünde yürütülen program, Dekanımız Prof. Dr. Kahraman GÜNGÖR’ün açılış konuşmasıyla başlamış olup, öğrencilerimize fakültemizin akademik ve idari yapısı hakkında kapsamlı bilgilendirme yapıldı.
📌 Program kapsamında aşağıdaki başlıklarda sunumlar gerçekleştirildi:
Yeni eğitim-öğretim yılına adım atan öğrencilerimizin akademik ve sosyal uyumlarını desteklemeyi amaçlayan program, soru-cevap bölümüyle tamamlandı. Fakültemiz ailesine katılan tüm öğrencilerimize başarılı ve verimli bir eğitim hayatı diliyoruz.
🌍🎓 Uluslararası Akademik Deneyimler | Yurt Dışı Deneyim Paylaşımı Etkinliği Gerçekleştirildi
🏛️ Anıtkabir Ziyareti | Fakültemiz Mezunlarıyla Ata’nın Huzurunda
🎓Fakültemizde Mezuniyette 25. Yıl Etkinlikleri” Gerçekleştirildi
💡 🦷 Fakültemizde “Dijital Dönüşüm Çağında Diş Hekimliğinde Yapay Zeka” Konulu Seminer Düzenlendi
🩺 Hemşireler Günü Fakültemizde Düzenlenen Programla Kutlandı
Eğitici Gelişimi / Eğitim Seminerleri Fakültemizde Gerçekleştirildi
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.