8 Ekim 2025 tarihinde fakültemizde gerçekleştirilen toplantıda, üniversitemizin ve fakültemizin araştırma ve geliştirme süreçleri kapsamlı biçimde ele alındı. Ziyaret, Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Serhat KARYEYEN’in liderliğinde gerçekleştirildi.
Toplantıya Üniversitemiz Ar-Ge Koordinatörlüğü, Fakülte Dekanımız Prof. Dr. Kahraman GÜNGÖR, Dekan Yardımcılarımız Doç. Dr. Gülsün AKAY ve Doç. Dr. Gamze METİN, Fakültemiz Ar-Ge Komisyonu üyeleri ile akademik personel katılım sağladı.
Toplantı kapsamında fakültemizin mevcut Ar-Ge faaliyetleri, proje süreçleri ve akademik katkıları değerlendirilerek, üniversitemizin araştırma vizyonuna katkı sunacak yeni iş birlikleri ve stratejiler üzerine görüş alışverişinde bulunuldu.
Etkinlik, akademik üretkenliği artırmak amacıyla ortak hedeflerin belirlenmesine katkı sağlamıştır.
🌍🎓 Uluslararası Akademik Deneyimler | Yurt Dışı Deneyim Paylaşımı Etkinliği Gerçekleştirildi
🏛️ Anıtkabir Ziyareti | Fakültemiz Mezunlarıyla Ata’nın Huzurunda
🎓Fakültemizde Mezuniyette 25. Yıl Etkinlikleri” Gerçekleştirildi
💡 🦷 Fakültemizde “Dijital Dönüşüm Çağında Diş Hekimliğinde Yapay Zeka” Konulu Seminer Düzenlendi
🩺 Hemşireler Günü Fakültemizde Düzenlenen Programla Kutlandı
Eğitici Gelişimi / Eğitim Seminerleri Fakültemizde Gerçekleştirildi
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.