Fakültemiz ile Fakültemize bağlı olarak hizmet vermekte olan Merkez Yerleşke Diş Tedavi Kliniği, 12 Temmuz 2019 tarihli ve 30829 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren Sıfır Atık Yönetmeliği kapsamında Sıfır Atık Yönetim Sistemini başarıyla kurmuştur.
Bu kapsamda, çevresel sürdürülebilirlik ilkelerine uygun olarak yürütülen çalışmalar sonucunda “Sıfır Atık Belgesi” almaya hak kazanılmıştır. Fakültemiz, kaynakların verimli kullanımı, atıkların azaltılması ve geri dönüşüm süreçlerinin etkin yönetimi konularında gösterdiği duyarlılıkla hem toplumsal sorumluluğunu yerine getirmekte hem de gelecek nesillere daha yaşanabilir bir çevre bırakma hedefini desteklemektedir.
Bu başarıda emeği geçen tüm akademik ve idari personelimize teşekkür eder, çevre dostu uygulamalarımızı kararlılıkla sürdürmeye devam edeceğimizi belirtiriz.
🌍🎓 Uluslararası Akademik Deneyimler | Yurt Dışı Deneyim Paylaşımı Etkinliği Gerçekleştirildi
🏛️ Anıtkabir Ziyareti | Fakültemiz Mezunlarıyla Ata’nın Huzurunda
🎓Fakültemizde Mezuniyette 25. Yıl Etkinlikleri” Gerçekleştirildi
💡 🦷 Fakültemizde “Dijital Dönüşüm Çağında Diş Hekimliğinde Yapay Zeka” Konulu Seminer Düzenlendi
🩺 Hemşireler Günü Fakültemizde Düzenlenen Programla Kutlandı
Eğitici Gelişimi / Eğitim Seminerleri Fakültemizde Gerçekleştirildi
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.