DEPAD – Diş Hekimliği Eğitim Programları Akreditasyon Derneği tarafından yürütülen kurumsal akreditasyon süreci kapsamında Ulusal Diş Hekimliği Akreditasyon Kurulu (UDEPAK) Ziyaret Takımı, 17–20 Kasım 2025 tarihleri arasında Fakültemizde saha ziyaretini gerçekleştirdi.
Akreditasyon sürecinin önemli bir aşamasını oluşturan bu ziyaret, Fakültemizin eğitim-öğretim, araştırma ve idari süreçlerinin ulusal standartlar çerçevesinde değerlendirilmesine katkı sağladı. Sürecin titizlikle yürütülmesi, Fakültemizin kalite güvencesi ve sürekli iyileştirme kültürüne verdiği önemi bir kez daha ortaya koydu.
Ziyaret boyunca akademik ve idari personelimiz ile öğrencilerimizin özverili çalışmaları, iş birliği ve katkıları sürecin başarıyla tamamlanmasında belirleyici oldu. Fakültemiz yönetimi olarak, bu süreçte emeği geçen tüm öğretim üyelerimize/elamanlarımıza, idari çalışanlarımıza ve öğrencilerimize içten teşekkürlerimizi sunarız.
Akreditasyon sürecinin Fakültemizin gelişimine ve diş hekimliği eğitimine sağlayacağı katkılara inanıyor, kalite iyileştirme çalışmalarına kararllıkla devam etmeyi ve bu başarıyı hep birlikte daha ileriye taşımayı hedefliyoruz.
🌍🎓 Uluslararası Akademik Deneyimler | Yurt Dışı Deneyim Paylaşımı Etkinliği Gerçekleştirildi
🏛️ Anıtkabir Ziyareti | Fakültemiz Mezunlarıyla Ata’nın Huzurunda
🎓Fakültemizde Mezuniyette 25. Yıl Etkinlikleri” Gerçekleştirildi
💡 🦷 Fakültemizde “Dijital Dönüşüm Çağında Diş Hekimliğinde Yapay Zeka” Konulu Seminer Düzenlendi
🩺 Hemşireler Günü Fakültemizde Düzenlenen Programla Kutlandı
Eğitici Gelişimi / Eğitim Seminerleri Fakültemizde Gerçekleştirildi
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.