Fakültemiz 2025–2026 Akademik Yılı Açılışı, yeni başlayan öğrencilerimizin mesleki yolculuklarında önemli bir dönüm noktası olan Beyaz Önlük Giyme Töreni ile birlikte gerçekleştirildi.
Törene Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Serhat KARYEYEN, Dekanımız Prof. Dr. Kahraman GÜNGÖR, Dekan Yardımcılarımız Doç. Dr. Gülsün AKAY ve Doç. Dr. Gamze METİN ile birlikte akademik ve idari personel, öğrenciler ve veliler katılım gösterdi.
Öğrencilerin mesleki etik ve sorumlulukları simgeleyen beyaz önlüklerini gururla giydiği törende, sahnede gerçekleşen müzik dinletisi törene anlamlı bir atmosfer kattı.
Bu özel gün, fakültemizin eğitim-öğretim faaliyetlerinde kaliteye ve mesleki değerlere verdiği önemi yansıtarak, yeni akademik yılın coşkusunu kurumsal düzeyde ortaya koymuştur.
🌍🎓 Uluslararası Akademik Deneyimler | Yurt Dışı Deneyim Paylaşımı Etkinliği Gerçekleştirildi
🏛️ Anıtkabir Ziyareti | Fakültemiz Mezunlarıyla Ata’nın Huzurunda
🎓Fakültemizde Mezuniyette 25. Yıl Etkinlikleri” Gerçekleştirildi
💡 🦷 Fakültemizde “Dijital Dönüşüm Çağında Diş Hekimliğinde Yapay Zeka” Konulu Seminer Düzenlendi
🩺 Hemşireler Günü Fakültemizde Düzenlenen Programla Kutlandı
Eğitici Gelişimi / Eğitim Seminerleri Fakültemizde Gerçekleştirildi
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.