30 Aralık 2025 tarihinde Fakültemiz Birim Danışma Kurulu toplantısı gerçekleştirildi. Kamu, iş dünyası ve diğer paydaşlarla ilişkilerin geliştirilmesi, kalite süreçlerine paydaşların daha etkin katılımının sağlanması amacıyla düzenlenen toplantıda yeni üyelerin katılımıyla tanışma oturumu gerçekleştirildi ve üyeler arasında iletişimin güçlendirilmesi ile iş birliğinin artırılması yönünde kararlar alındı. Fakültemizin 2025 yılı faaliyetleri değerlendirilerek güçlü yönlerin korunması, geliştirmeye açık alanların iyileştirilmesi için öneriler sunuldu. Özellikle eğitim sisteminde teknoloji tabanlı uygulamaların artırılması ve dijital öğrenme araçlarının entegrasyonu öncelikli gelişim alanı olarak belirlendi. Ayrıca mezunlarla sürdürülebilir iletişimin sağlanması amacıyla mezun buluşmaları, seminerler ve sosyal etkinliklerin düzenli olarak gerçekleştirilmesi önerildi.
Toplantı, fakültemizin güçlü yönlerini koruma ve gelişime açık alanlarda iyileştirme hedefiyle tamamlandı.
🌍🎓 Uluslararası Akademik Deneyimler | Yurt Dışı Deneyim Paylaşımı Etkinliği Gerçekleştirildi
🏛️ Anıtkabir Ziyareti | Fakültemiz Mezunlarıyla Ata’nın Huzurunda
🎓Fakültemizde Mezuniyette 25. Yıl Etkinlikleri” Gerçekleştirildi
💡 🦷 Fakültemizde “Dijital Dönüşüm Çağında Diş Hekimliğinde Yapay Zeka” Konulu Seminer Düzenlendi
🩺 Hemşireler Günü Fakültemizde Düzenlenen Programla Kutlandı
Eğitici Gelişimi / Eğitim Seminerleri Fakültemizde Gerçekleştirildi
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.