Fakültemizde, 30 Aralık 2025 tarihinde “Dijital Diş Hekimliği” başlıklı konferans düzenlendi. Fakülte bünyesinde düzenlenen etkinlikte, dijital teknolojilerin diş hekimliği alanındaki güncel uygulamaları ele alındı.
Konferansın konuşmacısı Fakültemiz Ortodonti Anabilim Dalı öğretim üyesi Doç. Dr. Erdal BOZKAYA, dijital diş hekimliğinde yaşanan yenilikleri, bu yeniliklerin klinik uygulamalara yansımalarını ve geleceğe yönelik öngörüleri katılımcılarla paylaştı.
Prof. Dr. Mehmet Şakir Akça Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen etkinlikte, akademisyenler ve öğrenciler bir araya gelerek bilgi ve deneyim alışverişinde bulundu. Katılımcılar, hem mesleki gelişimlerine katkı sunacak bilgiler edindi hem de fakültemizin akademik faaliyetlerine destek olacak değerli paylaşımlarda bulundu.
🌍🎓 Uluslararası Akademik Deneyimler | Yurt Dışı Deneyim Paylaşımı Etkinliği Gerçekleştirildi
🏛️ Anıtkabir Ziyareti | Fakültemiz Mezunlarıyla Ata’nın Huzurunda
🎓Fakültemizde Mezuniyette 25. Yıl Etkinlikleri” Gerçekleştirildi
💡 🦷 Fakültemizde “Dijital Dönüşüm Çağında Diş Hekimliğinde Yapay Zeka” Konulu Seminer Düzenlendi
🩺 Hemşireler Günü Fakültemizde Düzenlenen Programla Kutlandı
Eğitici Gelişimi / Eğitim Seminerleri Fakültemizde Gerçekleştirildi
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.