3. sınıf öğrencilerinin klinik gözlemlerine yönelik hazırladıkları öz değerlendirme raporları sonucunda alınan geri bildirimler doğrultusunda, öğrencilerin mesleki gelişimlerine katkı sağlamak amacıyla “Kliniklerde Acil Müdahale Döngüsü ve Yaklaşımlar” konulu seminer düzenlendi.
Seminer, Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi Anabilim Dalı’ndan Dr. Öğr. Üyesi Necmiye ŞENGEL tarafından verildi. Öğrenciler, klinik uygulamalarda karşılaşabilecekleri acil durumlara yönelik doğru müdahale basamaklarını ve pratik yaklaşımları öğrenme fırsatı buldu.
Etkinlik, öğrencilerin öz değerlendirme raporlarında ortaya çıkan ihtiyaçlara yanıt vermesi açısından önem taşıdı. Ayrıca, klinik gözlem süreçlerinin eğitim programına nasıl yansıtılabileceğine dair somut bir örnek oluşturdu. Katılımcılar, hem teorik hem de uygulamaya dönük bilgilerle klinik deneyimlerini daha ileriye taşımış oldu.
🌍🎓 Uluslararası Akademik Deneyimler | Yurt Dışı Deneyim Paylaşımı Etkinliği Gerçekleştirildi
🏛️ Anıtkabir Ziyareti | Fakültemiz Mezunlarıyla Ata’nın Huzurunda
🎓Fakültemizde Mezuniyette 25. Yıl Etkinlikleri” Gerçekleştirildi
💡 🦷 Fakültemizde “Dijital Dönüşüm Çağında Diş Hekimliğinde Yapay Zeka” Konulu Seminer Düzenlendi
🩺 Hemşireler Günü Fakültemizde Düzenlenen Programla Kutlandı
Eğitici Gelişimi / Eğitim Seminerleri Fakültemizde Gerçekleştirildi
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.